Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Google-Marketing of Selected Online Services of Polish Banks

Tytuł:
Google-Marketing of Selected Online Services of Polish Banks
Autorzy:
Agata Kilon
Tematy:
MODERN MARKETING
INTERNET BANKING
SEARCH ENGINE OPTIMIZATION
SEARCH ENGINE MARKETING
Język:
angielski
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
In this paper the results of the survey on the Google search engine marketing of selected phrases (keywords) for basic banking products for retail customers and small and medium-sized enterprises in Poland were discussed. The research was done in November 2012, concerning seven phrases covering deposit, savings and loan services. The recent statistics (from the 1st quarter of 2010 up to 2nd quarter of 2012) for online banking in Poland, as well as for Internet marketing market were also presented. In conclusion, the recommendations for the application of Google-marketing in retail banking were formulated.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies