Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Uczenie się w sytuacji przyjaźni w perspektywie andragogicznej

Tytuł:
Uczenie się w sytuacji przyjaźni w perspektywie andragogicznej
Adult learning in friendship in the andragogical perspective
Autorzy:
Anna Gutowska
Tematy:
przyjaźń
uczenie się w przyjaźni
edukacja nieformalna
raport z badań.
friendship
learning in friendship
informal educational
research raport
Język:
polski
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Tekst stanowi podsumowanie wyników badań prowadzonych w ramach pracy doktorskiej. Przedmiotem badań i refleksji jest przyjaźń osób dorosłych i uczenie się w sytuacji przyjaźni. Autorka wprowadza zjawisko – relację przyjaźni w obszar badań andragogicznych i prezentuje ich wyniki. Pokazuje, iż przyjaźń – uniwersalna przestrzeń życia człowieka – współwystępuje z procesami uczenia się, realizowanego przy okazji „dziania się” przyjaźni.

The text is summation research results of Ph.D. Dissertation. The subject is adult friendship and adult learning in friendship. Author introduces a phenomenon – the relationship of friendship as an area of andragogical research and presents the results. It shows that friendship – a universal space of human life – coexists with the processes of learning, realized along with the „happening” of friendship.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies