Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Pomiar efektywności społecznej odpowiedzialności w biznesie

Tytuł:
Pomiar efektywności społecznej odpowiedzialności w biznesie
Measuring the effectiveness of corporate social responsibility
Autorzy:
Stawicka Ewa
Tematy:
społeczeństwo
odpowiedzialność
efektywność
pomiar
biznes
Język:
polski
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Artykuł przedstawia zagadnienie społecznej odpowiedzialności a przede wszystkim jego wielowymiarowości i rozproszonych, trudno mierzalnych korzyści wynikających z CSR. Trudność pomiaru zjawiska stanowi fakt, że teoretycy i praktycy skupiają się na mierzeniu wartości materialnych, takich jak przychód czy oszczędności. Problemem jest zmierzenie wartości niematerialnych jakimi są kapitał społeczny i zaufanie. Nie oznacza to jednak, że nie jesteśmy w stanie zbadać efektywności CSR. W pracy przedstawiono kilka dostępnych i stosowanych w praktyce metod pomiaru CSR. Uchwycenie kluczowych zależności między nakładami a zyskiem wymaga jednak pracy i dalszych analiz, pomimo szeregu rozwiązań proponowanych przez teoretyków i praktyków.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies