Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

La concezione pirandelliana del teatro nel teatro in Processo a Gesù di Diego Fabbri

Tytuł:
La concezione pirandelliana del teatro nel teatro in Processo a Gesù di Diego Fabbri
Autorzy:
Sylwia Kucharuk
La concezione pirandelliana del teatro nel teatro in Processo a Gesù di Diego Fabbri
Tematy:
Luigi Pirandello
Diego Fabbri
Język:
włoski
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The Trial of Jesus by Diego Fabbri is undoubtedly a play written under the influence of Luigi Pirandello. The analysis presents the use of similar drama techniques which can be found in Diego Fabbri’s work and in the trilogy of Pirandello: Sei personaggi in cerca d’autore, Ciascuno a suo modo, Questa sera si recita a soggetto. It simultaneously points some differences which can be noticed in a very similar concept of theatre proposed by both authors.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies