Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Реклама как явление современного социокультурного пространства

Tytuł:
Реклама как явление современного социокультурного пространства
Advertising as a phenomenon of contemporary social and cultural space
Autorzy:
Ю.В. Пидшморга
Tematy:
advertising
market producers
system of mass communication
mass consciousness
consumer
mass society
Język:
rosyjski
angielski
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
This article is devoted to the consideration of advertising as a phenomenon of contemporary social and cultural space. It is determined by the historical background and factors contributing to the development of advertising as a mass phenomenon of modern times. Substantiated nature of culturological concept of advertising is paid attention to, too.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies