Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

The Influence of Stimulating Factors in Continuous Preparation for Overall Results of the Final Examination

Tytuł:
The Influence of Stimulating Factors in Continuous Preparation for Overall Results of the Final Examination
Autorzy:
Jitka Šišková
Marta Stárová
Data publikacji:
2016-12-20
Tematy:
Forms of examinations
motivation
stimulation of students
oral examination
evaluation of testing forms in education
Język:
angielski
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The paper presents results obtained from the comparison of two years of students enrolled in the Accounting Theory course in the case of a change in stimulating conditions for obtaining a credit and passing the final exam. The aim of this paper is to statistically verify differences in the achieved results of credit tests between the observed academic years of 2013/14 (438 students) and 2014/15 (429 students) depending on the continuous preparation for the exam during the semester. At the same time the number of final exam dates for the analysed course in the observed years and their results were compared. The benefit of the performed study is to prove the influence of students´ stimulation on their better preparation during the semester and subsequently on reducing the number of exam dates.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies