Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

How to assess the effectiveness of the informal learning? Controversies about the procedures PLA (Prior Learning Assessment) in Polish higher education

Tytuł:
How to assess the effectiveness of the informal learning? Controversies about the procedures PLA (Prior Learning Assessment) in Polish higher education
Autorzy:
Frąckowiak Anna
Tematy:
higher education
informal learning
adult education
work experience
life experience
Język:
angielski
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The author discusses the phenomenon of the informal learning. Furthermore, she presents the assessment principles of life and work experience at universities which should be equalized with academic knowledge.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies