Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

MUSIC ACTIVITIES AND GAMES DESIGNED TO MODIFY CLASS CLIMATE IN YOUNGER-SCHOOL AGED CHILDREN

Tytuł:
MUSIC ACTIVITIES AND GAMES DESIGNED TO MODIFY CLASS CLIMATE IN YOUNGER-SCHOOL AGED CHILDREN
Autorzy:
Poliačiková Tatiana
Králová Eva
Data publikacji:
2017-04-12
Tematy:
class climate
educator
music
music activities and games
after-school club
Język:
angielski
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Music activities and games are a natural human activity leading to the knowing beauty and peace. Music can affect human beings intensively, as we have a sense of rhythm and melody. The aim of the contribution was to design and apply a battery of music activities and games in after-school club with the intention to improve relationships (social climate) among children. The battery was designed based on developed projective technique of unfinished sentences filled up with children. The design was aimed to develop the following in younger-school aged children in after-school club: a) Imagination and phantasy, b) Memory, thinking and attention, c) Support social solidarity and friendships. During their application in after-school clubs we noted that an educator can constantly shape and improve social school climate in an optimal way. Music activities and games bring to class: harmony, positive mood and energy, relax, group cooperation and participation, which was not shown individually, but in the rest of the class.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies