Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

METODYKA EDUKACJI OSÓB W STARSZYM WIEKU. PODSTAWOWE WSKAZÓWKI I ZASADY

Tytuł:
METODYKA EDUKACJI OSÓB W STARSZYM WIEKU. PODSTAWOWE WSKAZÓWKI I ZASADY
METHODOLOGICAL ASPECTS OF EDUCATION OF OLDER ADULTS. BASIC INSTRUCTIONS AND PRINCIPLES
Autorzy:
Kilian Marlena
Data publikacji:
2015
Tematy:
starość
osoby w starszym wieku nauczanie
metodyka
zasady dydaktyczne
edukacja w starszym wieku geragogika
gerontologia
older age
older adults
teaching
methodology
didactic principles
education in older age
geragogy
gerontology
Język:
polski
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
W artykule podjęto temat metodyki nauczania osób w starszym wieku w zakresie: planowania zajęć, określania ich celów, metod, treści, przyswajania wiedzy oraz oceny postępów uczenia się. Szczególną uwagę poświęcono sformułowanym zasadom nauczania seniorów.

The article discusses teaching methodology for older adults within: planning educational activities, defining its purposes, methods, contents, knowledge acquisition and learning progress evaluation. Special attention was paid to the formulated principles of teaching seniors.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies