Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Znaczenie koncepcji CSR w relacjach banku spółdzielczego z pracownikami – case study

Tytuł:
Znaczenie koncepcji CSR w relacjach banku spółdzielczego z pracownikami – case study
Autorzy:
Stępień Kinga
Tematy:
CSR
bank spółdzielczy zrzeszający
polityka personalna
Język:
polski
angielski
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
W opracowaniu uwaga koncentruje się na znaczeniu koncepcji CSR w relacjach banku spółdzielczego z pracownikami, w szczególności zaś w regulacjach etycznych i polityki personalnej. Głównym celem pracy jest przedstawienie znaczenia koncepcji CSR w relacjach banku spółdzielczego z pracownikami oraz analiza wewnętrznych regulacji banku dotyczących obszaru pracowniczego w jej kontekście. W artykule zastosowano metodę case study, co powoduje, że ma on charakter prezentacji wniosków sformułowanych w wyniku analizy wewnętrznych materiałów banku spółdzielczego regulujących obszar relacji banku z pracownikami w kontekście realizowania przez bank założeń koncepcji CSR.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies