Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

ПЕДЕВТОЛОГІЯ В СИСТЕМІ ПЕДАГОГІЧНИХ НАУК

У статті досліджено особливості функціонування навчальних закладів для вчителів після реформи 1932 року, а також умови їх підготовки під час окупації і в перший період існування Польської Народної Республіки

W artykule omówiono specyfikę funkcjonowania placówek oświatowych dla nauczycieli po reformie z 1932 roku, a także warunki ich przygotowania podczas okupacji oraz w pierwszym okresie istnienia PRL.

The article examines the features of the functioning of educational institutions for teachers after the reform of 1932, as well as the conditions of their training during the occupation and in the first period of existence of the Polish People’s Republic.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies