Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Fear of missing out a korzystanie z urządzeń umożliwiających dostęp do mediów społecznościowych na podstawie badań polskich internautów

Tytuł:
Fear of missing out a korzystanie z urządzeń umożliwiających dostęp do mediów społecznościowych na podstawie badań polskich internautów
Fear of missing out and the use of devices enabling access to social media (based on the research of Polish Internet users)
Autorzy:
Anna Jupowicz-Ginalska
Justyna Jasiewicz
Małgorzata Kisilowska
Tomasz Baran
Aleksander Wysocki
Język:
polski
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The authors analyze preferences of devices enabling access to social media among the Polish internauts aged 15+, in regard to the “fear of missing out” (FOMO) phenomenon. The results of the representative, quantitative survey (CAWI) concerning the selection of devices and tools being used were analyzed according to demographic variables: age, sex, and place of living. The study concluded with a statement that due to huge interest of youth in the internet in mobile technologies, the variable most differentiating the selection of devices is the users’ age. Respondents from the socalled high FOMO group use mobile devices more often, as well as the devices less popular in general population, like smartwatches or consoles.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies