Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Rasgos competenciales en los (sub) procesos de escritura académica entre estudiantes de español como segunda lengua (E/LE)

Tytuł:
Rasgos competenciales en los (sub) procesos de escritura académica entre estudiantes de español como segunda lengua (E/LE)
Competence Features in the (Sub)process of Academic Writing Among the Students of Spanish as a Second Language
Autorzy:
Francisco Romero Oliva Manuel
Tematy:
academic literacy
academic writing
E/LE
didactics of language
language teaching
linguistic and communicative competence
Język:
esp
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
This article tries to elaborate a competence profile of Polish students in relation to the academic literacy in the second language (E/LE). The study of the different cognitive (sub) processes that appear in the development of writing has been realized across paragraphs of evaluation that will allow the elaboration of a qualitative analysis of the competence levels; whereas the findings obtained from the linguistic examined corpus will have to affect, both the teacher and the apprentices in the improvement of the teaching and learning processes of the target language.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies