Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Zarządzanie jakością usług ubezpieczeniowych

Tytuł:
Zarządzanie jakością usług ubezpieczeniowych
Quality Management of Insurance Services
Autorzy:
Wyrębek Henryk
Tematy:
Towarzystwa ubezpieczeniowe, Usługi ubezpieczeniowe, Jakość usług
Insurance company, Insurance services, Quality of services
Język:
polski
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Wzrost konkurencji na rynku ubezpieczeniowym spowodował, że jakość stała się zasadniczym czynnikiem uzyskania przewagi konkurencyjnej, wyznaczającym pozycję rynkową zakładu ubezpieczeń. Związane jest to nie tylko z ciągłą aktualizacją i wzbogacaniem oferty zakładów ubezpieczeniowych, co poznawania i zaspokajania przez nich potrzeb i oczekiwań klientów, co ma wpływ na podnoszenie jakości świadczonych usług. Działania skoncentrowane na poprawie jakości muszą obejmować wiele elementów. Jednakże, aby to osiągnąć, potrzebna jest odpowiedź na pytanie, jaki jest klient i jakie są jego potrzeby. Warto zaznaczyć, że to właśnie klient definiuje wartość produktu czy usługi. Klient kształtuje swoje wyobrażenie o firmie i jakości świadczonych przez nią usług głównie w czasie zakupu ubezpieczenia oraz w czasie likwidacji szkody. Celem artykułu jest analiza i próba oceny jakości oferowanych usług ubezpieczeniowych na przykładzie Towarzystwa Ubezpieczeniowego.

The rise in the competition on the insurance market caused, that the quality had become a fundamental factor of getting the competitive majority, appointing the market item of an insurance company. It is tied up not only with the constant update and making rich the offer of insurance plants, as getting to know of both meeting the need by them and expectations customers what is affecting for raising the quality of provided services. Concentrated action on the improvement in the quality must include a lot of elements. But in order to reach it, we must answer to the question, what customer is and what his needs are? It is worthwhile emphasizing that the customer is just defining it value of the product or the service. The customer is shaping his idea of the company and qualities of services provided by her mainly during the purchase of insurance and during the liquidation damage. Analysis and the attempt of the evaluation of insurance services offered to the quality are a purpose of the article on the example of the Insurance Company.

Pełny tekst artykułu umieszczono za zgodą wydawcy. Tekst ten jest również dostępny w internecie na stronie Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Przyrodniczo-Humanistycznego w Siedlcach

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies