Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Pedagogiczny kontekst postrzegania człowieka starego i starości jako fazy życia przez kandydatów na nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej

Tytuł:
Pedagogiczny kontekst postrzegania człowieka starego i starości jako fazy życia przez kandydatów na nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej
Pedagogical context of the perception of an elderly person and old age as the stage of life by candidates for early school education teachers
Autorzy:
Ewa Kochanowska
Tematy:
studenci edukacji wczesnoszkolnej postrzeganie starości
edukacja małego dziecka
students of early school education perception of old age
education
of a young child
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The following study aims to discuss a way of perception of old age by students of pedagogy, presenting their hopes and fears associated with the period of late adulthood. The surveyed students, as future teachers of early school education, will be responsible for shaping appropriate attitudes towards the elderly and old age as a natural phase of human life among children. In this context, regardless of professional and methodical training in the scope of preparing children to old age, the students’ attitude to the said phase of life and their way of understanding the tasks faced by teachers of early school education in preparing children for proper contacts and relationships with seniors performs a key role.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies