Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

WALKA NAUCZYCIELA Z PRZEWODNIKIEM ZAJĘĆ W PERSPEKTYWIE TWÓRCZOŚCI PLASTYCZNEJ

Tytuł:
WALKA NAUCZYCIELA Z PRZEWODNIKIEM ZAJĘĆ W PERSPEKTYWIE TWÓRCZOŚCI PLASTYCZNEJ
TEACHER’S STRUGGLE WITH THE LEADER OF EXERCISES IN THE PERSPECTIVE OF ARTISTIC CREATIVITY
Autorzy:
Cierkosz Iwona
Tematy:
twórczość plastyczna
techniki plastyczne
aktywność plastyczna dzieci w młodszym wieku szkolnym
przewodnik metodyczny
artistic creativity
plastic activity
Język:
polski
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Działania związane w sposób bezpośredni z twórczością plastyczną dzieci powinny charakteryzować się niekonwencjonalnością i różnorodnością w stosowaniu technik, narzędzi czy materiałów plastycznych, a także oryginalnością tematyczną. Niemniej jednak, zarówno oryginalność, niekonwencjonalność jak i różnorodność nierzadko nie mają swojego odzwierciedlenia w praktyce pedagogicznej, której drogę w znacznym stopniu ustala przyjęty przez placówkę program i skonstruowany na jego podstawie przewodnik zajęć, stanowiący niejako podręczny plan działania i szczegółowy rozkład materiału na poszczególne dni wraz z proponowanymi scenariuszami zajęć.

Actions connected directly with artistic creativity in children should be unconventional and diversified in using techniques, tools of artistic materials, as well as thematic originality. However, both the originality, and diversification are often badly reflected in the practice of phedagogy.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies