Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Situación de los docentes de español / LE en centros de enseñanza secundaria en Cracovia: aproximación a un análisis de expectativas y satisfacción profesional

Tytuł:
Situación de los docentes de español / LE en centros de enseñanza secundaria en Cracovia: aproximación a un análisis de expectativas y satisfacción profesional
The Situation of Secondary School Spanish Teachers in Cracow: an Analisis of Their Expectations and Their Job Satisfaction
Autorzy:
Balches Arenas R. Sergio
Tematy:
education system
evaluation
job satisfaction and expectations
teachers
Język:
esp
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The goal of this paper is to offer –from a synchronic perspective– an empirical analysis of the way Secondary School teachers within the Cracow metropolitan area perceive their teaching and the students they work with. Thanks to the conducted survey we will be able to observe the evaluation of aspects such as work environment and atmosphere, the teaching institution, salary, the strengths and weaknesses of educational centres, etc. This will be preceded by a brief study into the Polish education system which will provide an introductory reference to the context the research was carried out in.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies