Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Planowanie rozwoju wizerunku jednostki terytorialnej – warunki i ograniczenia

Tytuł:
Planowanie rozwoju wizerunku jednostki terytorialnej – warunki i ograniczenia
Planning the Development of the Local Government Units’ Image – Conditions and Limitations
Autorzy:
Kmak Małgorzata
Data publikacji:
2020
Tematy:
territorial unit
territorial marketing
product, strategy
regional development
Język:
polski
angielski
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The period of systemic transformation which started in 1989 and continued in the following years, changed the management of local government units, which ceased to be a tool of the central government in implementing the state’s policy. However, they have become, in a sense, independent units that use territorial marketing in the management process, whose main task is to shape the region’s competitiveness in relation to other regions within the market economy. The paper reviews the problem of shaping and developing territorial marketing. The aim is to show the importance of promotional activities in the implementation of the region’s development goals and the diagnosis of its limitations and accompanying conditions.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies