Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Die interaktionale Prozessierung von Emotionen in Instruktionssituationen

Tytuł:
Die interaktionale Prozessierung von Emotionen in Instruktionssituationen
Processing Emotions in Interactive Instructional Settings
Autorzy:
Ortner Heike
Tematy:
Instructions
Interactional Linguistics
affective stance
multimodality
Język:
niemiecki
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
This article features a short review of analyzing affective stance in interaction. Additionally, it exemplifies strategies of processing emotions in instructional settings by contrasting Pilates and physical therapy in neurorehabilitation. For example, negative emotions during physical therapy are handled with verbal or bodily means. The emotional state while doing Pilates is associated with the relationship between trainer and client, with group cohesion, with having fun during physical activity and with sustaining motivation. The corpus for the multimodal analysis are video tapings of natural interactions.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies