Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Pedagogical Analysis of Catastrophic Visions of Art

Tytuł:
Pedagogical Analysis of Catastrophic Visions of Art
Autorzy:
Barbara Kwiatkowska-Tybulewicz
Data publikacji:
2015-11-01
Tematy:
Art
Education
Crisis
Aesthetic education
Education through art
Język:
angielski
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The theory of aesthetic education treats art as an educational space. It is interesting to look at theories of the end of art from a pedagogical perspective. The article presents a few selected items, symptoms of the collapse of art, which have appeared in theories of a crisis of art. Are they relevant to the theory of aesthetic education? Is education “for” and “through” art justified in the face of the end of art? In this article the author presents catastrophic visions of art from the pedagogical perspective.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies