Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Measurement of Social Innovation at Organisation’s Level: Theoretical Issues

Tytuł:
Measurement of Social Innovation at Organisation’s Level: Theoretical Issues
Autorzy:
Rasa Dainienė
Lina Dagilienė
Data publikacji:
2016-08-01
Tematy:
Measurement
organisation
social innovation
triple bottom line approach
Język:
angielski
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The paper presents theoretical issues of social innovation measurement due to its multidimensional context. The purpose of this paper is to review the theoretical background on the topic of social innovation concept and TBL approach and to propose the conceptual model for measuring the value of social innovation at an organisation’s level. The proposed measurement process for social innovation consists of four stages, which cover selection and implementation of the social innovation, identification of the scope of the social innovation, measurement and calculation of the consolidated index. Indicators for measurement value of social innovation are applied using the TBL approach. The conceptual model could be applied as a methodology for measuring value of social innovation.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies