Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Personalized Information Management by Online Stores in 4C Model. Case Study

Tytuł:
Personalized Information Management by Online Stores in 4C Model. Case Study
Autorzy:
Anna Kubicka
Data publikacji:
2016-01-01
Tematy:
personalization
information management
e-commerce
4C model
Język:
angielski
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The increasing complexity of the business environment, growing knowledge requirements, development of information technologies, and competitiveness implies the need of implementation of information management systems. Moreover, welter of information about online customers, their individual behavior, and their expectations force entrepreneurs to manage information in a personalized way. Monitoring Internet users behavior, creating their profiles (based on data about age, sex, lifestyle, interests, family, work, etc.), and controlling current traffic on the Web site give wide range of possibilities in creating a real model of potential customers preference and using it in online communication. This study concentrates on possibilities of using personalized communication in the information management by online stores in 4C model.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies