Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Sports: Faster, Higher, Stronger, and Public Relations

Tytuł:
Sports: Faster, Higher, Stronger, and Public Relations
Autorzy:
Ilan Tamir
Yehiel (Hilik) Limor
Yair Galily
Data publikacji:
2015-01-01
Tematy:
sport
public relations
media
communications
Język:
angielski
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Sport in the modern age is both politics and business. In a combined world of politics, business, hatred, jealousy and boastfulness, in which each person aims to achieve his objective while “disregarding all the rules,” as Orwell describes, public relations are a valuable strategic and tactical weapon. Success is not measured on the sports field alone, but in the newspaper headlines, on the television and the computer screens and in the bank account. The motto once proposed by Baron Pierre de Coubertin-“Citius, Altius, Fortius” (faster, higher, stronger)-is slowly clearing the way for a new, more updated motto: “Faster, higher, stronger, bigger (business) and especially-more PR.”

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies