Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

“Je suis Muslim”: The Image of Muslims in a Bulgarian and a British Newspaper

Tytuł:
“Je suis Muslim”: The Image of Muslims in a Bulgarian and a British Newspaper
Autorzy:
Desislava Cheshmedzhieva-Stoycheva
Data publikacji:
2015-07-08
Tematy:
Muslim identity
stereotypes
metaphors
cultural awareness
Język:
angielski
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The paper analyses the way two broadsheets, i.e. the Bulgarian Dnevnik and the British The Independent present Muslim identity within the span of two months and over the influence of international events such as the attack on Charlie Hebdo’s offices. The focus is on the development of the positive image of Muslims through the refutal of the existing negative stereotypes. The study is done on a comparative basis using both quantitative and qualitative methods of analysis.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies