Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

The Urgency to Innovate and the Cross-learning: Learning across, between and beyond

Tytuł:
The Urgency to Innovate and the Cross-learning: Learning across, between and beyond
Autorzy:
Hélène Trocmé-Fabre
Data publikacji:
2013-06-01
Tematy:
Learning
Innovation
Cross-learning
Teaching Activity
Język:
angielski
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Given the fact that the history of our brain is a long history of interfaces, connections and exchanges, this text aims to reveal the collective nature of the process involved by and within learning. In fact, the person who learns can only cross-learn: irrespective of the field of learning, he learns across, between and beyond.2 The cross-disciplinary approach suggested in the present study focuses on learning a foreign language.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies