Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Employee engagement in continuous improvement of processes

Tytuł:
Employee engagement in continuous improvement of processes
Autorzy:
Renata Brajer-Marczak
Data publikacji:
2014-12-01
Tematy:
process
continuous improvement of processes
engagement to improvement of processes
proces
ciągłe doskonalenie procesów
zaangażowanie w doskonalenie procesów
Język:
angielski
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The article, which is supposed to present the essence of the problems related to building employee engagement in continuous improvement of processes, highlights the existing possibilities of its extraction and sustaining. The paper has pointed out that the subject matter associated with building employee engagement in improvement of processes is cognitively interesting, but also useful in practice, especially that, as indicated in the first part of this study, without any knowledge and skills associated with improvement of processes it is currently difficult to compete in a variable market environment. The article has also elaborated on the concept of continuous improvement of processes by setting it against the background of contemporary trends in management. It has presented the term “employee engagement “, taking account of its ambiguity and multidimensionality. The article serves as a review based on the studies subject literature

W artykule, którego celem jest prezentacja istoty problemów związanych z budowaniem zaangażowania pracowników w ciągłe doskonalenie procesów wskazano na istniejące możliwości jej wydobywania i podtrzymywania. Zwrócono uwagę na to, że tematyka związana z budowaniem zaangażowania pracowników w doskonalenie procesów jest interesująca poznawczo, ale też przydatna w praktyce, szczególnie, że jak wskazano w pierwszej części niniejszego opracowania bez wiedzy i umiejętności doskonalenia procesów trudno obecnie rywalizować w zmiennym otoczeniu rynkowym. W artykule przeprowadzono również rozważania na temat koncepcji ciągłego doskonalenia procesów, osadzając je na tle współczesnych trendów w zarządzaniu. Zaprezentowano pojęcie „zaangażowanie pracowników”, zwracając uwagę na jego wieloznaczność i wielowymiarowość. Artykuł ma charakter przeglądowy, bazuje na literaturze przedmiotu

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies