Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Action Research for Creating Knowledge in an E-Learning Environment

Tytuł:
Action Research for Creating Knowledge in an E-Learning Environment
Autorzy:
Jānis Kapenieks
Ilga Salīte
Data publikacji:
2012-12-01
Tematy:
educational action research
e-learning
learning environment
group work
lived experience
living theory
Język:
angielski
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The paper describes an action research during the implementation of an e-learning course on commercial studies in a bachelor’s programme. The action research study aims to: 1) determine the effectiveness of action research in a technologically-based learning environment and 2) establish how group work in e-learning environment affects students’ interest in, and need for, communication and discourse. Qualitative and statistical methods of data analysis were used in this mixed-methods study. The present paper analyses the experience of students working in three action phases to design their personal frames of reference for evaluation of the content and metacontent of business fundamentals. The study identified several possibilities for improving e-learning environment with techniques that make this form of learning more sustainable.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies