Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

At the Crossroads of Grammatical and Communicative Competence? – Academic Writing at The C2 Level (CEFR)

Tytuł:
At the Crossroads of Grammatical and Communicative Competence? – Academic Writing at The C2 Level (CEFR)
Autorzy:
Branka Milenković
Data publikacji:
2012-12-01
Tematy:
academic writing
communicative competence
grammatical competence
higher-order concerns
lower-order concerns
Język:
angielski
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The study has been conducted within the project 178014 entitled The structure dynamics of the Serbian language, financed by the Ministry of Science and Technology, Republic of Serbia. Academic writing at the C2 level, according to the Common European Framework of Reference, experiences a fundamental change of focus from the lower-order concerns in writing, to the notion of communicative aspect of discourse and towards the higher-order concerns in writing. This study explores the degree of communicative competence in L2 writing that these students exhibit.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies