Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

THE USERS' MANUAL TO THE UNCONSCIOUS MIND (The Users' Manual to the Unconscious Mind)

Tytuł:
THE USERS' MANUAL TO THE UNCONSCIOUS MIND (The Users' Manual to the Unconscious Mind)
Autorzy:
Tashiro Jayshiro
Johannsdottir Kamilla
Vargas Martin Miguel
Reynaga Gerardo B.
Thorpe Julie
Tematy:
LEARNING ENVIRONMENT
UNCONSCIOUS MIND
USERS
EDUCATION
Język:
polski
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The authors discuss the models for effective use of computational technologies to create adaptive learning environments that are evidence-based to improve educational outcomes while authenticating the learner. Their subsequent research meanders along a complicated path that explored four areas: (1) the boundaries between the unconscious and the conscious; (2) possible use of the unconscious mind for authentication of an individual; (3) the role of the unconscious in critical knowledge gaps within education, with a specific focus on misconception development; and (4) the future of work on AI, knowledge systems, and human computer interfaces.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies