Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

The Role of Non-verbal Factor in the Advertising

Tytuł:
The Role of Non-verbal Factor in the Advertising
Autorzy:
Makowski M.
Tematy:
NON-VERBAL COMMUNICATION
PERSONAL PROMOTION
ECONOMICS
Język:
polski
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The text presents the problem of non-verbal communication's various definition and various research data acquired by researchers representing different scientific fields. The text also indicates the possibilities of implementing non-verbal individual communication used in personal promotion, in order to increase mass communication efficiency. It also presents the main roles of co-existing non-verbal communication elements and verbal messages in exemplary TV ads.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies