Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

THE LOCAL ELECTION 2010 IN SOCIAL MEDIA (Komunalne volby 2010 v prostredi socialnych medii)

Tytuł:
THE LOCAL ELECTION 2010 IN SOCIAL MEDIA (Komunalne volby 2010 v prostredi socialnych medii)
Autorzy:
Murar Peter
Tematy:
ELECTOR
INTERNET
LOCAL ELECTIONS
POLITICAL CAMPAIGN
POLITICAL MARKETING
POLITICS
SOCIAL MEDIA
MEDIA & COMMUNICATION
Język:
słowacki
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
When not considering the campaign of Barack Obama, the best example of using social media in parliamentary election campaign was the campaign presented by the SaS (Freedom and Solidarity) political party. It has significantly accelerated the setting of social media as tools of the political marketing in the environment of the Slovak political scene. Since the parliamentary elections in June 2010 a sharp increase of the politicians´ interests in social media, especially in Facebook and YouTube, can be seen. This study explores the potential of social media and identifies key factors of a successful communication. The core of the study is a detailed analysis of the activities of candidates for mayors in municipal elections in 2010. It points out that the main problems of using social media are the ignorance of the social media specifics and application of traditional practices and attitudes that do not work in social media.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies