Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Optimalizacia nastrojov marketingoveho mixu v aplikacii na konkretny podnik

Tytuł:
Optimalizacia nastrojov marketingoveho mixu v aplikacii na konkretny podnik
Autorzy:
Kusa Alena
Tematy:
EQUATION OF PROFIT AND SALES
MARKETING BUDGET
MARKETING MIX
OPTIMIZATION OF MARKETING MIX
PROFIT MAXIMIZATION
ECONOMICS
Język:
słowacki
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The research study deals with the optimization of marketing mix on the Kotler model and the application of this model on a selected product of wood company.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies