Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

HOTEL SECTION MANAGEMENT BY USING BALANCED SCORECARD (Zarzadzanie dzialem obslugi klienta poprzez wykorzystanie Strategicznej Karty Wynikow na przykladzie hotelu)

Tytuł:
HOTEL SECTION MANAGEMENT BY USING BALANCED SCORECARD (Zarzadzanie dzialem obslugi klienta poprzez wykorzystanie Strategicznej Karty Wynikow na przykladzie hotelu)
Autorzy:
Lysy Anna
Sztorc Malgorzata
Tematy:
BALANCED SCORECARD
HOTEL MANAGEMENT
ECONOMICS
Język:
polski
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The paper presents some problems in using Balanced Scorecard (BSC) in a hotel section. Fundamental element, which marks out BSC conception, is consolidation around vision and strategy appointed by the hotel management. Well compiled strategy should join all the targets and indexes, which compose four perspectives in BSC. Hotel section is the main gaining centre in the hotel, because the service quality is the main target of management strategy. BSC is a tool, which should not only measure effectiveness, but also implement changes, as soon as possible, so that the effects and expected results will be quick achieved. Most of the companies, which have used this conception, have treated it as a basic management system that joins strategy and operational activity. Therefore it is necessary to improve, modernize and create new sub perspectives in compiled BSC.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies