Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Dimenzie profesionality sucasnej masmedialnej komunikacie

The system of preferences of the public opinion is now largely due to the mega production of media and by its predominant influence on social assessments the main factor in shaping the respect of general public for values. The value system is held and animated through symbols expressed in artefacts that are currently dominating. The central moment of reflection on current trends, dimensions and mass media communication is the diagnosis of the interpretative unprofessionalism in journalism, of the suppression of real communication in favour of the principle of simulation, manipulation, and hyper reality. Mass media are powerful resource basis of the social reality interpretations and of so-called right ideas of it; in particular the dominant influence of the media touches the generation of children, teenagers and the youth as such.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies