Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

The Meaning of Knowledge to Create Competitive Advantage at Small and Medium Enterprises

Tytuł:
The Meaning of Knowledge to Create Competitive Advantage at Small and Medium Enterprises
Autorzy:
Sysko-Romanczuk S.
Tematy:
MANAGEMENT PROCESS - KNOWLEDGE ROLE IN
ECONOMICS
Język:
polski
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The research findings are presented according to the following categories: knowledge importance in management process, innovation as a result of knowledge use, knowledge as a determinant of management process efficiency, information as a key knowledge factor, use of management methods as knowledge increasing tools, demand for knowledge, investments as tools for creation of future knowledge sources, strategic aims. Two challenges for West Pomeranian enterprises arise from the analyzed material - a necessity for management systems improvement and an intensification of research implementation activities.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies