Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

PEDAGOGICAL PARADIGM - THE BASIS, RIGHT CHOICE, SPECIFICITY (Paradygmat pedagogiczny-podstawy, racje wyboru, specyfika)

Tytuł:
PEDAGOGICAL PARADIGM - THE BASIS, RIGHT CHOICE, SPECIFICITY (Paradygmat pedagogiczny-podstawy, racje wyboru, specyfika)
Autorzy:
Starnawski Witold
Tematy:
PARADIGMS IN PEDAGOGY
PHILOSOPHICAL REFLECTIONS
PEDAGOGY
Język:
polski
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
In the article the author describes the definition of paradigm, explains how we can understand the concept of the pluralism of meanings. The article contains philosophical reflections on modern pedagogical paradigms. The author raises many questions to which the attentive reader will find the answer. The most important are: whether the wide acceptance of pluralism is referred to the truth? Are contemporary paradigms in pedagogy related to the truth, or to the ideas about it?

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies