Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

ON TEACHING PHILOSOPHY ONCE MORE

Tytuł:
ON TEACHING PHILOSOPHY ONCE MORE
Autorzy:
Stepnik A.
Tematy:
PHILOSOPHY TEACHING & STUDENT'S AGNOSTICISM
PHILOSOPHY
Język:
polski
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
This paper is a polemics with some theses contained in Tomasz Mazur's article titled 'On Teaching Philosophy', especially with the theses that paradigm of objective teaching philosophy is a source of students' agnosticism, relativism and irrationalism. This paper also shows how to apply the paradigm of objective teaching to avoid the consequences which Mazur is afraid of.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies