Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

SOCIAL NETWORK ANALYSIS METHOD FOR IDENTIFYING CONSUMERS ATTITUDES CONTAGION (Marketingowe badanie zgodnosci i zarazliwosci postaw konsu-menckich na podstawie analizy sieci spolecznych)

Tytuł:
SOCIAL NETWORK ANALYSIS METHOD FOR IDENTIFYING CONSUMERS ATTITUDES CONTAGION (Marketingowe badanie zgodnosci i zarazliwosci postaw konsu-menckich na podstawie analizy sieci spolecznych)
Autorzy:
Zbieg Anita
Tematy:
ATTITUDES SPREAD
CONSUMERS’ ATTITUDES CONTAGION
HOMOPHILY
MARKETING RESEARCH OF ATTITUDES
SOCIAL NETWORK ANALYSIS
ECONOMICS
Język:
polski
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The article proposes a marketing research method for investigating both consumer attitudes and network of social relations. The analysis of literature has identified three mechanisms explaining the similarity among people connected in a social network: homophily, confounding and social contagion. Among the three mechanisms, only social contagion is influenced by the direction of the relations. Therefore analyzing correlations between attitudes in the Ego network separately for different types of relations (outgoing, incoming and mutual), we can infer the social contagion of the consumers' attitude. The article contains a proposal of a method and procedure for identifying consumers' attitudes contagion by identifying and analyzing customers' social network.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies