Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Jak organizacja steruje komunikacyjnymi zachowaniami (e-)klientów

Tytuł:
Jak organizacja steruje komunikacyjnymi zachowaniami (e-)klientów
How the Organization Control the Communication Behavior of Its E-Clients
Autorzy:
Zalewska-Turzyńska, Magdalena
Współwytwórcy:
Uniwersytet Łódzki, Wydział Zarządzania, Katedra Zarządzania
Data publikacji:
2015-06-25T06:52:44Z
Wydawca:
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
This paper concentrates on identifying the problem of controlling the communication behavior of e-customers by imposing the channel or even communication scenario; analyze, and display examples of such practices. The method used is critical analysis and the area where the study was conducted – mainly Poland.

Opracowanie koncentruje się na zidentyfikowaniu problemu sterowania komunikacyjnymi zachowaniami e-klientów przez narzucenie kanału, sposobu a nawet scenariusza komunikacji, zanalizowanie oraz wskazanie przykładów takich praktyk. Zastosowaną metodą jest analiza krytyczna, zaś obszar, którym objęto badania to głownie Polska.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies