Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Zmiany w funkcjonowaniu serwisu społecznościowego Facebook i ich wpływ na jego użyteczność marketingową

Tytuł:
Zmiany w funkcjonowaniu serwisu społecznościowego Facebook i ich wpływ na jego użyteczność marketingową
Facebook Changes in 2013: The Impact on The Utility of Internet Marketing
Autorzy:
Roge, Michał
Współwytwórcy:
Uniwersytet Łódzki, Wydział Zarządzania
Data publikacji:
2015-06-30T12:09:58Z
Wydawca:
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Tematy:
Facebook
Internet Marketing
Social Media
marketing internetowy
media społecznościowe
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The purpose of this study was to investigate the last changes in social media marketing. In particular, the aim was to examine and describe how and why changes, especially in Facebook EdgeRank algorithm, influences marketing activities. Author analyzed changes in Facebook platform which was held in 2012. The information which was gathered could have practical significance. The existing knowledge needs to be brought into the industrial purchasing perspective in the social media market setting.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies