Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Strategia empatii w wywiadach Teresy Torańskiej O nową filozofię rozmowy dziennikarskiej

The article attempts to describe the strategy of empathy applied by Teresa Torańska in the interviews she collected in the volume Są [They Are]. Through her attitude the journalist gives the reader an intimate view of the interlocutor and offers insight into his/her most personal experiences. The strategy of empathy includes Teresa Torańska’s choices concerning stylistics, pragmatic endeavours regarding request and apology, silence, and picturing the world in microscale. Thanks to such an approach, the journalistic interview appears as a genre-mission, in which we locate a model for encountering the Other.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies