Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Joint Ventures as a Positive Factor of Distribution of Polish Goods in Foreign Markets

Tytuł:
Joint Ventures as a Positive Factor of Distribution of Polish Goods in Foreign Markets
Joint venture jako czynnik ułatwiający dystrybucję polskich towarów na obcych rynkach zbytu
Autorzy:
Stalmaszczyk, Maciej
Współwytwórcy:
Institute of Marketing, University of Łódź (Poland)
Data publikacji:
2015-10-15T05:46:12Z
Wydawca:
Uniwersytet Łódzki
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Bardziej marketingowe podejście do rynków zagranicznych ze strony polskich producentów i eksporterów doprowadziło w ciągu ostatnich 8—10 lat do rozwoju j-v z udziałem polskiego kapitału. W przeprowadzonej analizie autor zwraca uwagę na szereg pozytywnych aspektów korzystania z j-v zarówno w operatywnej pracy polskich przedsiębiorstw eksportujących jak i w programowaniu długookresowej strategii eksportowej. W związku z tym należy zakładać znaczniejszy niż dotychczas rozwój tej formy działania na rynkach obcych. Poza liczną już formą spółek agencyjnych i dystrybucyjnych winien nastąpić rozwój afiliacji dla eksploatacji surowców mineralnych oraz dla przerobu płodów rolnictwa i hodowli.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies