Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Some Remarks on Teaching Intonation to Polish Students of English

Tytuł:
Some Remarks on Teaching Intonation to Polish Students of English
Uwagi na temat uczenia polskich studentów intonacji angielskiej
Autorzy:
Lewoc, Krzysztof
Współwytwórcy:
Uniwersytet Łódzki, Zakład Językoznawstwa Stosowanego
Data publikacji:
2015-12-11T12:01:40Z
Wydawca:
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Artykuł jest krytycznym spojrzeniem na istniejący stan rzeczy w nauczaniu intonacji podczas praktycznej nauki języka angielskiego na II roku filologii angielskiej. Nauczanie intonacji zostało ocenione jako mało skuteczne. Wśród głównych przyczyn wymieniono: nieadekwatne do nauczania w sytuacji szkoły wyższej cele kursu, nieodpowiednie metody i techniki, niską motywację studentów oraz ich ogólnie niższe zdolnośc i recepcyjne i produkcyjne w tej dziedzinie języka. Poruszony został problem niskiego statusu przedmiotu oraz trudność i związanych z rzetelną oceną stanu czynnego i biernego opanowania intonacji przez studentów. Zasugerowano kilka sposobów zwiększenia efektywności nauczania intonacji w kwestii ogólnego podejścia, metod i technik. Nakreślone również zostały szersze perspektywy poprawy sytuacji w tej dziedzinie.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies