Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Wspomaganie komputerowe procesu nauczania przedmiotów ilościowych a kreowanie aktywnych uczestników społeczeństwa informacyjnego. Wyniki badania ankietowego

Tytuł:
Wspomaganie komputerowe procesu nauczania przedmiotów ilościowych a kreowanie aktywnych uczestników społeczeństwa informacyjnego. Wyniki badania ankietowego
The assistance of computer process of teaching of quantitative subjects and creation of acrtive participants of informations society. The results of survey research
Autorzy:
Bąk, Iwona
Wawrzyniak, Katarzyna
Współwytwórcy:
Katedra Zastosowań Matematyki, Akademia Rolnicza w Szczecinie
Data publikacji:
2015-12-30T13:11:10Z
Wydawca:
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Wydrukowano z dostarczonych Wydawnictwu UŁ gotowych materiałów.

The aim of the article is a try to find an answer if teaching of quantitative subjects with utilization of statistical computational package increases of students ability in relation to complicated economic and social problems, solving economic problems and making decisions. Tо obtain the answer for the above-cited question the survey research was made among students of the third year of the stationary studies at Faculty of Economins and Organisation of Food Economy, University of Agriculture in Szczecin in the summer term of the 2007/2008.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies