Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Platforma moodle jako element wspierania procesu nauczania przedmiotów ilościowych na studiach ekonomicznych

Tytuł:
Platforma moodle jako element wspierania procesu nauczania przedmiotów ilościowych na studiach ekonomicznych
“Moodle platform” as a supporting element for the teaching process of quantitative subjects on economics faculty
Autorzy:
Bugajska-Jaszczołt, Beata
Czajkowska, Monika
Współwytwórcy:
Uniwersytet Humanistyczno-Przyrodniczy w Kielcach
Wyższa Szkoła Ekonomii i Prawa im. Prof. Edwarda Lipińskiego
Data publikacji:
2015-12-30T13:17:46Z
Wydawca:
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Wydrukowano z dostarczonych Wydawnictwu UŁ gotowych materiałów.

This article treats about some issues concerning “Moodle platform” as a supporting element for the teaching process of quantitative subjects on economics faculty. There are presented the results of empirical research carried among economics students of WSEiP in Kielce which aimed to define the usefulness of self-teaching courses on Moodle platform.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies