Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Ulepszanie środków i metod, czyli reklama książki dawniej i u progu XXI wieku

Tytuł:
Ulepszanie środków i metod, czyli reklama książki dawniej i u progu XXI wieku
Improving resources and methods that is an advertisement of book in the past and at the beginning of the XXI century
Autorzy:
Przybysz, Magdalena
Współwytwórcy:
Uniwersytet Łódzki; Wydział Filologiczny; Katedra Bibliotekoznawstwa i Informacji Naukowej
Data publikacji:
2013-05-11T10:33:32Z
Wydawca:
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies