Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Strategiczny charakter motywowania

Tytuł:
Strategiczny charakter motywowania
The Strategie Nature of Motivating
Autorzy:
Kołodziejczyk-Olczak, Izabela
Współwytwórcy:
Uniwersytet Łódzki
Data publikacji:
2016-04-04T13:16:17Z
Wydawca:
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Modern organizations frequently raise the issue of motivation and motivating the workforce. In many cases, the motivation system is understood as a set of tools and instruments that managers apply to influence the behaviour of their subordinates. The article underlines the necessity of building strategic motivation systems, instead of using an ad hoc, sometimes accidental selection of instruments for stimulating workers’ motivation. A purpose-built motivation and remuneration system may attract workers to their firm, to inspire to take action when necessary, to stabilise employment and to promote permanent learning. The article provides a description of the Balance Scorecard (BSC) and exemplary HRM measures, the Work-Life Balanec programmes and polls of workers' opinions and expectations.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies