Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Lojalność klientów jako cel marketingowy współczesnego przedsiębiorstw

Tytuł:
Lojalność klientów jako cel marketingowy współczesnego przedsiębiorstw
Customer Loyalty as Main Purpose of Todays Company
Autorzy:
Wilmańska-Sosnowska, Stanisława
Współwytwórcy:
Uniwersytet Łódzki, Wydział Zarządzania, Katedra Marketingu
Data publikacji:
2016-04-11T12:12:10Z
Wydawca:
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The paper presents the problems concern customer loyalty as the company purpose in the current market and the ways of its realization. There are discussed two important matters. The first one is focused on the satisfaction as the necessary condition of loyalty building as well as on the necessity of permanent tests of the satisfaction. The second matter concerns the role of loyalty as marketing purpose of the company, the ways of its creating, specifying optimal customers’ wallet and building customer relation system with using the possibilities which are given by improvement informatical technology.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies