Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Metodyczna koncepcja badania społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstwa w kształtowaniu strategii zrównoważonego rozwoju

Tytuł:
Metodyczna koncepcja badania społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstwa w kształtowaniu strategii zrównoważonego rozwoju
Methodological Concept of Corporate Social Responsibility Research in the Development of Strategies for Sustainable Development
Autorzy:
Bielińska–Dusza, Edyta
Pająk, Wojciech
Współwytwórcy:
Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie; Wydział Ekonomii i Stosunków Międzynarodowych; Katedra Analiz Strategicznych
Data publikacji:
2013-06-08T14:42:02Z
Wydawca:
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
This paper is a methodological concept study of corporate social responsibility in shaping the sustainable development strategy. The article contains issues of corporate social responsibility and the problem of sustainable development strategy. In addition, theoretical considerations on this issue have been supplemented with a case study in the examination of the role and importance of corporate social responsibility in shaping the sustainable development strategy.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies