Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

The Persuasiveness of a Message and the Problem of Legitimacy

Tytuł:
The Persuasiveness of a Message and the Problem of Legitimacy
Autorzy:
Leśniczak, Rafał
Współwytwórcy:
Cardinal Stefan Wyszyński University in Warsaw, Institute of Media Literacy and Journalism
afalles@vp.pl
Data publikacji:
2017-04-27T12:11:18Z
Wydawca:
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Tematy:
persuasiveness
political communication
the ideal speech situation
emphasis
the legitimacy of power
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The author analyses several selected speeches of Italian politicians: the founder of the Forza Italia party, Silvio Berlusconi; the founder and leader of the Five Stars Movement, Beppe Grillo; and the current Prime Minister of Italy, Matteo Renzi. The study makes it possible to evaluate whether the conditions for the ideale Sprechsituation (the ideal speech situation) of Jürgen Habermas are fulfilled in analysing the public discourse. Particular attention will be given to the relationship between the persuasiveness of the communication and the problem of legitimacy.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies